becck - din dröm, min verklighet.

Alla inlägg under oktober 2012

Av rebecca johansson - 28 oktober 2012 20:37

söndag och sista natten innan min kärlek kommer hem, som jag längtar efter honom!! :)
imorgon börjar jag min ungdomsanställning på ett dagis här i torvalla, det ska bli så spännande!
jag hoppas att det kommer att gå bra, men det tror jag nog :)
nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och invänta partaj på femman :)
sen godnatt!
puss

Av rebecca johansson - 27 oktober 2012 12:41

äntligen börjar jag må bättre!
det värsta när man är sjuk är ju att man blir så orkeslös, & lägenheten blir nästan förfallen..
men idag ska jag fanimej städa!
starta en eller två tvättmaskiner och få bort all disk :)
sen vid fyra ska jag traska bort till johanna där jag blir bjuden på middag, film och gott sällskap :)
hoppas alla som söp igår har gott samvete, och ingen ångest.
jag mår bra idag ;)

Av rebecca johansson - 26 oktober 2012 12:18

var och varannan minut är det någon som krockar i sverige pga halkan, men är det konstigt?
visst, det är inte skoj alls, och väldigt tragiskt. men vinterdäck finns av en anledning!

Av rebecca johansson - 25 oktober 2012 21:39

andra dagen som sjuk, och jag hatar det!
idag har jag gjort en hel del, och det känner min kropp av nu..
sen till en helt annan sak, jag är arg!!
ligger i soffan, nerbäddad. en snöboll kastas mot rutan, blir skiträdd först. den händer en gång till och jag kokar! går ut och ska leta upp asen och inser att dom varit och gått vid mina fönster, och vid sovrumsfönstret.. går in, orkar inte bry mig.. då händer det igen, men denna gång ringde jag polisen! nu verkar dom vara borta, men det finns ju en morgondag också. och kommer dom tillbaka så brinner jag upp!! :@
ses imorgon småglin!

Av rebecca johansson - 25 oktober 2012 09:10

vaken och uppe.
mår inte riktigt helt hundra idag heller men tog en ipren så jag får helt enkelt hålla tummarna!
snart kommer söta moois och hämtar mig, ska följa med när hon ska byta däck sen följer hon med mig och hämtar anställningsbeviset.
skönt att slippa buss när man mår såhär..
imorgon kommer grabbarna också och stannar en natt :) gotrollen <3
nej nu ska jag göra klart det sista!
puss

Av rebecca johansson - 24 oktober 2012 13:42

ligger i soffan, har hög feber, ont i skelettet och sandpapper i halsen.
hatar verkligen att må såhär, man blir så deppig. & det är de värsta jag vet, att vara deppig..
saknar dessutom min stora kärlek, reine. vill bara ha hem honom nu!

Av rebecca johansson - 24 oktober 2012 11:08

det frågar jag mig ofta, men jag får aldrig någon bra förklaring.
vad är fel kan man undra.
kära vänner, ljug inte för mig.
sanningen kommer alltid fram,
& kommer den inte från er så gör det bara ondare.
var ärlig med mig, var inte dum och gör så.

Av rebecca johansson - 23 oktober 2012 18:08

käkat god mat hemma hos mami, fisk och potatis.
men nu vill jag snart åka hem.
har en galen huvudvärk, & bara allmänt...

"kärleken du ger till någon,
är enorm.
kärleken du ger till andra,
är mindre.
kärleken du ger till mig,
Är obeskrivlig."

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards